Ring til os
Ring² til et af vores afgiftsfri numre for at få forbindelse til en Visa-repræsentant.
Ring² til et af vores afgiftsfri numre for at få forbindelse til en Visa-repræsentant.
Hvis det land/område, du befinder dig i, ikke er anført, eller hvis du oplever problemer med at bruge et af de afgiftsfri numre, bedes du ringe med modtager betaler på +1 303 967 1096. (Modtager betaler-opkald foretages ved hjælp af den lokale operatør.)
For almindelige spørgsmål og bekymringer vedrørende dit personlige Visa-kort, besøg vores supportcenter.
Kontakt venligst din udstederen af dit Visa-betalingskort for at få oplysninger om dine konto- eller korttransaktionsdata. På denne måde sikres det, at adgang til information kun gives til autoriserede enkeltpersoner, som er underlagt udsteders bekræftelsesprocedure.
Du kan finde adresse og telefonnummer på din kortudsteder på din Visa-opgørelse. Telefonnummeret findes også i visse tilfælde på bagsiden af selve kortet.
For at læse mere om, hvordan Visa bruger og beskytter dine personoplysninger, bedes du besøge Visa Privacy Centre.
Din kortudsteder kan hjælpe dig med at løse problemer med uautoriserede transaktioner. Du finder adressen og/eller telefonnummer på dit Visa kontoudtog. Telefonnummeret findes også i visse tilfælde på bagsiden af selve kortet.
Hvis du gerne vil høre mere om de tjenester, Visa tilbyder for at tilføje et ekstra lag sikkerhed på dit Visa-kort, kan du se nærmere på Tryghed + Sikkerhed i FAQ (Ofte stillede spørgsmål).
Din betalingsoplevelse er utrolig vigtig for os. Forretningsdrivende, som viser Visa-logoet, kan ikke vælge, at de ikke vil acceptere et Visa-kort som betaling, hvis kunden handler i god tro.
Visa har over 14000 finansielle institutioner som kunder, der udsteder egne Visa-kort og indgår aftaler med forretningsdrivende om at acceptere dem. Disse institutioner fastsætter vilkår og betingelser for deres forhold til forretningsdrivende og håndterer dermed alle kundeservicespørgsmål relateret dertil.
Vi anbefaler, at du underretter din Visa kortudsteder ved at kontakte det kundeservicenummer, der fremgår af dit Visa kontoudtog eller på bagsiden af dit Visa-kort. Din Visa kortudsteder har adgang til de relevante Visa-regler og bestemmelser og til klageformularer til kundeklager.
Pas på e-mails, der anmoder om personlige data, som f.eks. adgangskoder, PIN-koder eller CPR-nummer eller som dirigerer dig til et websted, der beder om sådanne informationer. Disse beskeder kan gøre brug af det ulovlige ”spoofing”, hvor en e-mailadresse forfalskes til at ligne en anden gyldig adresse og forretning. Husk aldrig at sende personlige oplysninger via e-mail. Hvis du har modtaget en e-mail, der forfalsker Visa, bedes du sende detaljerne om den ulovlige e-mail til Visa.
Det er vigtigt, at kunderne ved, at Visa ikke ringer til eller e-mailer kortindehavere og beder dem om deres personlige kontooplysninger. Visas callcentre ringer aldrig ud af huset for at markedsføre os. Forbrugere bør ikke besvare en e-mail eller opringning, hvor de anmodes om personlige kortoplysninger, og rådes til straks at anmelde situationen til det lokale politi og til den finansielle institution, der har udstedt kortet. Kortindehavere skal også vide, at Visas svindelpolitik med intet ansvar sikrer, at de ikke holdes ansvarlige for uautoriserede køb.
Hos Visa er cybersikkerhed kernen i vores værdier. Vi har etableret et Bug Bounty program til oplysning om sårbarheder for at lette vores udveksling af oplysninger om potentielle sårbarheder, etablere regler for sårbarhedstest og tilbyde et sikkert sted for de individer, der følger disse regler. Gyldige og handlingsrettede rapporter kan tildeles i henhold til programpolitikken.
Hvis den sårbarhed, du ønsker at rapportere, ikke er kvalificeret til Bug Bounty-programmet, kan du rapportere det til vores program uden incitament for ansvarlig offentliggørelse
Hvis du er en kunde eller leverandør, der oplever eller bliver påvirket af en sikkerhedshændelse, der skyldes eller kan påvirke et Visa-produkt eller en Visa-tjeneste, bedes du kontakte os.
Når du betaler ved standeren, indefryser nogle kortudstedere kortindehaverens penge til dækning af beløbet på den endelige transaktion for at sikre, at deres kortindehaveres konti ikke går i overtræk. Tankstationerne indefryser ikke pengene. Hvis du har spørgsmål til en indefrysning på din konto, som er relateret til en transaktion for benzinkøb, bedes du kontakte din kortudsteder.
Benzinselskabers kontobeholdninger og kontoadvarsler Når det endelige beløb er ukendt, fratrækkes pengene ikke på kontoen med det samme. Visa har fastsat disse procedurer for at beskytte kortudstedere, forretningsdrivende og kortindehavere med Visa debetkort. Dette hænder oftere, når forbrugerens behov for nem betaling skal opfyldes, som ved betaling af benzin direkte ved pumpen.
Eksempelvis kan dit kort være autoriseret, før drikkepengene er lagt til, når du bruger dit Visa debetkort på en restaurant. For denne type køb kan udstedere af Visa debetkort øremærke penge hos kortindehaver til dækning af transaktionens anslåede beløb. Denne proces er kendt som indefrysning og beskytter både kortindehaver og sælger. Den sikrer, at kortindehavere ikke bruger flere penge, end de har, og at forretningsdrivende betales for transaktionen. Mens de fleste transaktioner indefryses i mindre end 24 timer, beskytter Visa kortindehaverne ved at kræve af udstedere eller finansielle institutioner, at alle indefrysninger fjernes inden for 72 timer.
Mens de fleste transaktioner indefryses i mindre end 24 timer, beskytter Visa kortindehaverne ved at kræve af udstedere eller finansielle institutioner, at alle indefrysninger fjernes inden for 72 timer eller mindre.
Nogle beløb i kontoadvarsler afspejler ikke det endelige beløb, især hos forretningsdrivende, hvor det endelige beløb endnu ikke er kendt, som på restauranter eller ved betaling af benzin direkte ved standeren. Beløbet i kontoadvarslen er muligvis ikke beløbet på den endelige transaktion, som vil fremgå af dit kontoudtog.
Online kontoudtog viser ikke altid beløbet for den endelige transaktion med det samme, især hos forretningsdrivende, hvor det endelige beløb ikke er kendt på autorisationstidspunktet som på restauranter eller ved betaling af benzin direkte ved pumpen. Transaktionens endelige beløb bør fremgå af dit online kontoudtog næste bankdag.
Alle anmodninger om sponsorat skal sendes skriftligt til:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, California, 94128-8999
Mange tak for din interesse for Visas reklamer. Vi ser os imidlertid ikke i stand til at modtage uopfordrede markedsføringsidéer.
Som en service til at godkende Visa-kortudstedere og Visa-forretningsdrivende har Visa tilvejebragt elektronisk kunst for Visa-varemærket og links til Visas navnebeskyttede websteder. Kun Visa kortudstedere og -forretningsdrivende har lov til at bruge Visas varemærker. Hvis du arbejder for en Visa-kortudsteder eller Visa-forretningsdrivende, kan du besøge vores Marketing Centre for oplysninger om og download af Visa-logoet.
Visa opretter eller servicerer ikke sælger-konti, men hvis du gerne vil acceptere Visa i din forretning, kan du kontakte en Visa-indløser eller læs mere om at få mulighed for at modtage Visa som forretningsdrivende.