Hvis det land/den region, du befinder dig i, ikke findes på listen, eller hvis du har problemer med at ringe til nogen af de afgiftsfri numre, så ring venligst modtager betaler på +1 303 967 1096. (Modtager betaler-opkald foretages ved hjælp af den lokale operatør.)
Har du mistet, eller fået stjålet dit kort?
Ring til os
3 nemme trin til et erstatningskort
1. Kontakt os når som helst
Vi er tilgængelige via chat eller telefon for at hjælpe dig. Klik på chatknappen, eller find telefonnummeret. Du skal blot vælge det land, du ringer fra, i feltet ovenfor.
2. Deaktiver dit kort
En Visa-repræsentant vil deaktivere dit mistede eller stjålne kredit- eller debetkort og derefter underrette din bank med det samme. Hvis dit kort blev stjålet, kan dette hjælpe med at forhindre svindel.
3. Få et nyt kort
Visa vil samarbejde med din bank om at erstatte dit debet- eller kreditkort og sende det til dig inden for 24 til 72 timer.
I tilfælde af en nødsituation
Vi kan arrangere at få dig et nødkort eller kontanter hurtigst muligt. Ring til os, og vi vil blokere dit kort (hvis vi kender kortnummeret) og forbinde dig med din finansielle institution/bank. Derefter kan du efter bankgodkendelse også få en nyt nødkort inden for en til tre hverdage.* Alternativt kan vi arrangere, at kontanter er tilgængelige på et sted i nærheden af dig, normalt inden for timer efter din banks godkendelse.
*Der kan gælde visse restriktioner/begrænsninger
FAQ (Ofte stillede spørgsmål)
-
En Visa-repræsentant vil kunne hjælpe dig med at indgive en rapport om mistet eller stjålet kort. Chat med os, eller ring til os via dit lands/din regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.
-
En Visa-repræsentant vil kunne hjælpe dig med at rapportere svindel til din bank. Chat med os, eller ring til os via dit lands/din regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.
-
Kontakt straks din bank. Hvis du har brug for hjælp til at finde et nummer til din bank, så du kan blokere dit kort, chatte med os eller ringe til os via dit lands/regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.
-
Visas Zero Liability Policy* er vores garanti for, at du ikke vil blive holdt ansvarlig for uautoriserede gebyrer, der foretages med din konto eller dine kontooplysninger. Du er beskyttet, hvis dit Visa kredit- eller debetkort mistes, stjæles eller bruges svigagtigt, online eller offline.
*Visas politik om intet ansvar gælder ikke transaktioner på visse erhvervskort og anonyme forudbetalte kort eller transaktioner, der ikke er behandlet af Visa. Kortholdere skal beskytte deres kort omhyggeligt og straks underrette den udstedende finansielle institution om uautoriseret brug. Kontakt din udsteder for flere oplysninger.
-
For at hjælpe med udgifter når man venter på et nyt kort, hvis man oplever problemer med kortaccept, eller hvis man simpelthen bare har brug for kontanter, kan Visa arrangere, at du kan hente kontanter et sted i nærheden. Chat med os, eller ring til os via dit lands/din regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.
-
Hvis dit kort er blevet væk, stjålet eller kompromitteret, vil vi samarbejde med din finansielle institution om at godkende og fremskynde leveringen af et nyt kort til dig i en nødsituation. Medarbejdere i Visas globale kundeservice sidder parat. Chat med os, eller ring til os via dit lands/din regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.
-
Visas 24/7 forespørgselsservice for kortindehavere kan hjælpe dig med at få forbindelse til din finansielle institution ved kontospecifikke forespørgsler, yde generel Visa-information eller forbinde dig med serviceudbydere, hvis der er brug for hjælp i forhold til fordele forbundet med dit kort. Chat med os, eller ring til os via dit lands/din regions globale afgiftsfri nummer fra rullemenuen øverst på denne side.